!
Hej!
Till den det berör
Jag valde att ansöka om medlemsskap i Coronet-klubben eftersom jag i början av juli köpte en DC 21. Jag satte kort därefter in avgiften på kontot men har ännu, drygt en månad efter att pengarna nått ert konto fått någon inloggning.
Jag har även varit i kontakt med ordföranden som då frågade efter betalningsdatum och detta skickades med vändande e-mail. Men därefter har jag inte fått något svar. Kassören har också kontaktats per e-mail.
Jag har full förståelse för att föreningens organisation består av en grupp frivilliga eldsjälar som också har semester. Dock finns det ingen information någonstans om förlängd handläggningstid under sommaren. Jag vill gärna åtnjuta tillgång till den skyddade informationen, kunna komplettera mitt försäkringsbolag med medlemsuppgifter för sänkt försäkringspremie samt bli en fullvärdig medlem i gemenskapen.
Det vore bra om jag snarast får veta status ifall pengarna mot förmodan skulle vara på villovägar.
Jag har dock haft mycket stor nytta av den hjälp som jag fått via Bryggsnacket för att få lite ordning på min båt.
Coronethälsningar
Fredrik
2007-08-17 11:45
Fredrik
Hej Fredrik, Jag har nu mailat dina inloggningsuppgifter och lagt in dig som medlem i klubben.
Vår kassör har just kommit tillbaka efter sin semester och kommer att ta tag i det som "ligger".
Du har mailat mig och jag ber om ursäkt att det inte har klaffat i detta fall. Vi har tidigare under sommrarna haft problem av detta slag då vi alla i någon form har ledigt och idkar båtliv och inte bara föreningsliv.
Till nästa år får vi försöka att lägga in en notis på bryggsnacket för det är ett irritationsmoment att behöva vänta på ett medlemskap.
2007-08-17 13:26
Bengt Wåhlin
Tack Bengt, ser fram emot att ta utforska allt!!
Klubbshoppen innehåller flera detaljer som jag behöver komplettera min båt med. Ska bli kul och beställa.
MVH Fredrik
2007-08-17 13:38
Fredrik Westman
Den här diskussionen är mer än 5 år gammal. Vänligen starta en ny diskussion om du vill fråga något.